Snart dags för Silverleden

Om mig, Uppladdning / Permalink / 2
Nästa helg är det Silverleden 64 km. Nu pågår nedtrappning. Svårt för jag är springsugen. Vilket är bra. Jag längtar. Det är också bra.
Har via paceonearth fått upp intresset för High Coast Ultra. Det kanske är nästa års utmaning?
 
Idag är också sista (förutom en halvdag i nästa vecka) siat jobbdagen innan sommarsemestern. som är lång i år. 16 augusti tänkte jag trippa in på kontoret igen. Innan dess många mil.
 
Har gått med i Juli spring till du stupar med bankgranti. alltså ska du springa lika många kilometer som  dagens datum, varje dag, men om du springer fler kilometrar dagen innan kan du spara, men du får inte ligga back. Jag börjar ju bra redan 2 juli med 64 kilometrar....
#1 - - Åsa:

Ja! Kom upp hit nästa år.

#2 - - Henrik:

Jasså du har också börjat dreggla över High Coast Ultra? ;-)
Var sugen på den redan i år men "nöjer" mig med Silverleden den här gången. Känner mig mig peppad att springa HCU nästa år igen och kanske även High Coast Trail i höst (har dock inte kollat datum mm).

Svar: HCT låter åxå kul 3 september går det. Nu har jag råkat anmäla mig till 6 sjöar runt - en mara utanför Uppsala....men jag kan ju alltid ändra mig.... Säg till om du åker.

Ser nu att det är fullt.....
Patrizia

Till top