Yberkort Racereport och post race Silverleden på en dag

Om mig, Post race, Race Report / Permalink / 1
Superkort race report (lång kommer) från Silverleden på en dag
 
Före loppet: Kände mig stark, laddad och så förväntansfull inför loppet, banan, inför allt som hade med branta backar upp och ner och tuff terräng.
 
Under loppet: Kände jag mig som en hybrid av gasell, bergsget och uroxe - stark, snabb och uthållig. Kände i hela kroppen att om någon skulle ta mig idag fick den vara jäkligt stark uppför och en jävligt bra utförslöpare. Idag var det jag som var drottning. Kände mig privligerad som fick, som kunde springa detta lopp. Tror jag log konstant. Jag njöt!!! Jag var i bubblan av det som är löpning - det var tufft, det var vackert, det var skitigt, det var själva själen av löpning.
 
Hur gick det? Jag f*cking vann!!!! 64 km och 1 400 hm på 7 timmar 11 minuter och 35 sekunder (trots att 3 minuter användes till förvirring vid en felspringning innan jag hamnade rätt med hjälp av en superhjälpsam Hälleforsbo.
 
Dagen efter: Inga blåsor, skav på ryggen efter dåligt val av sport bh, träningsvärk i låren och i fötterna - men överlag otroligt fräsch och rev av 3 km kuperad löpning av ren och skär lycka (är med i spring till du stupar juli 2016 där man ska springa lika många kiolmeter som dagens datu, varje dag, dock får man tillgodogöra sig redan sprugna kilometrar, men jag ville inte tulla på bankkontot reda nu :)
 
 
 
 
#1 - - Rund är också en form!:

Men YAY!!! Grattis!
väntar med spänning på den långa. :-)

Till top