Tuggar på...

Om mig, Träning / Permalink / 1
Har hamnat i en mellanperiod....
 
Innan jag blev sjuk var jag i grym form, men tre veckors förkylning toppad med bihåleinflammation gör inga underverka för formen...men motivationen var rätt hög efteråt...den enrgin togs kroppen dock inte till vara på utan bestämde sig för att ha lite ftersläntrande seghet och en känsla av att inte varar riktigt helt hundra frisk....Nu är motivationen till träning mins sagt varierande och den varierar över tid - både över veckan men också under träningspassen. Kan känna mig hur sugen som helst på träning men så dör det bara under passet och det blir ett pss som jag bara tuggar mig igenom. Andra gånger kan det vara preciiis tvärtom.
 
Käner mig skukt seg i löpningen - å andra sidan är inte detta en period på året då de flesta ligger på några höga nivåer...julen ställer krav, underlaget är halt, temperaturen är kall, elelr varmae än man trodde och det är för mycket kläder.... men jag låter det vara så...för det bästa med den här periode är att
1) snart åker jag till Åre för att njuta brädåkning
2) de blir nytt år och då kan jag ta nya tag och planera träningen för de kommande säsongen.
 
Jag kör på med min styrketräning 1-2 ggr i veckan. 
Och jag vet inte om jag blivit starkare och fått bättre teknik elle rom det beror på att jag tappat tre kilo i vikt under hösten - men från att ha hängt som en dtycke dött kött i chinsräcket kan jag nu utan problem göra tre. Känner att målet om att kunna dra av 5 "lite så där bara" faktiskt kan gå att nå.
Men jag skiter i orsaken - jag känner mig stark och cool. Och inspirerars av @fanny_josefine och @rastarunner90 på insta. Jag gör lite som när jag springer i bergen (då får jag styrka geon att leka att jag är Emelie Forsberg elelr Nuria Pica) jag låtsas att jag är som dem, att jag kan. Att verkligheten är lång däreifrån kvittar...och på närmare håll inpirerars jag av @mrs_southhelmet som dessutom är i min ålder...
#1 - - Trail & Inspiration:

Hög igenkänning. Känner mig låg just nu. Bläää!
Men vi kommer igen! :-)

Svar: såklart vi gör och dam it vad starka vi är då!
Patrizia

Till top