God Jul och Gott Nytt År

Om mig / Permalink / 0
 
Lite spontant och oplanerat och med kort varsel övergick min vanliga lunchlöpargrupp till ett mer officiellt arrangemang i form av en Tomtelöpning runt alla granar i Västreås city. Turen gick över torg och genom köpcentra.
 
Nästa år kör vi all in! Musik, fler löpare, mer event, mer glädje!
 
Nu har jag inte många rundor kvar i år...en ikväll och en i morgon och med lite tur en på fredag...sen är det en fullmatad julafton och sen iväg till Åre. Och väl i Åre hoppas jag vädret inbjuder 100% nerförsåkning. Med andra ordn 2-3 löppass kvar i år...och sen trappar vi upp säsong 2017.
Vi ses nästa år!
 
Säsongen 2016 har innehållt allt
vinster, jogg, löpning och ett fall som var kallt.
Nya kontakter och nya passioner
såsom MTB och swimrun I love gånger biljoner
men inget slår bergslöpning i första tagen
via en resa till Barcelona jag blev helt betagen
Nu checkar jag ut 2016 och bjuder i 2017
med hopp om ett år som bir kanon
Jag vill er alla önska en god jul och ett gott nytt år
med hopp om att ni alla ledighet och lite extra löpning får
Till top