Gynekologiskt sett är du i toppskick

Om mig, Skador, Träning / Permalink / 1
Jo det var vad jag fick höra när jag var hos gynekolog Herr M i går och kollade så att äggledare med mera såg friska och krya ut "Gynekologiskt sett är du i toppskick"
Vad säger man, vad svarar man på sådant?
"Tack, kul att du tycker det"
eller
"Åh tusan, för att ha fyllt 40 eller även jämfört med en 25 åring?"
eller
"Öh tack, vad bra"
 
Jag mumlade något lite åt det sista hållet, men visst hade det varit kul att säga något annat er unikt.
 
Med andra ord är det inte därför jag har ont...
Fick även reda på att för tjocktarmscancer har man oftast känningar på vänster sida - och inte höger som jag har.
 
Letandet fortsätter och vem är proffs på muskler och desstom en som taggas av lite klurigheter om inte Johan på Ortusfriskvård
Han har en teori. och smärtbilden på magen stämmer ganska bra
Jag tog igår en taggig boll och gav på triggerpunkten (och resten av ryggsidan också för säkerhets skull). Och jag vet inte om det är önskedrömmar, men jag tror att det är lite bättre idag. Hoppas jag.
 
I övrigt är jag förkyld med ont i halsen. Det är tacken när man är hemma och vabbar... I väntan på att komma igång igen så har jag tagit mig an 30 days of yoga challenge  Alldeles gratis och ligger på you-tube. 15-30 minuter är varje utmaning. Jga ska ta mig an 4:an idag. Och när jag kommit igång tänkte jag fortsätta - att få bort lite stelhet kan aldrig skada.
#1 - - Rund är också en form!:

Håller tummarna för att det hjälper!

Svar: Tack :)
Patrizia

Till top