Motivation på uppgång

Om mig, Uppladdning / Permalink / 0
Motivationen är inte där den var innan UV90, men det hade jag (nog) inte räknat med. UV var ändå det stora målet och SUM en eventuell bonus, om kroppen skulle hålla.
 
Nu har kroppen hållit och även det mentala. Jag älskar fortfarande träningen men den där vilja att göra mer än att mysträna har inte riktigt infunnit sig. Men nu börjar den återkomma. Med lite sällskap så har det blivit framförallt träningsmämngd på slutet men även en hel del kvalitet.
 
Tidigare hade jag ganska högt uppställda prestationsidéer kring SUM men känner nu att jag faktiskt ska backa tillbaka till ursprunget och släppa presationsidéerna och istället springa med 100% hjärta och ha en fantastisk dag med vänner, en dag för upplevelse och njutning. Och faktiskt själv göra det som jag säger åt mina friidrottsungar att de ska göra; "göra ditt bästa, gör ditt bästa lopp idag utifrån där du är just nu"
Till top