Livet efter Ultravasan

Om mig, Post race / Permalink / 0
(race report kommer - under bearbetning)
 
Jag njuter fortfarande. Tänk att jag kunde. Att det gick så bra! Jag har fått många många grattis och stort erkänande kring min löpning. Jag har lite svårt att greppa. Jag springer ju bara lite. 
 
Men nåväl. Hur mår kroppen nu i på 4:e dagen? Jag är pigg. Jag vill springa. Men ska inte förrän nästa vecka. Försökte lite idag men vaderna sa ifrån. Mycket bestämt!
 
 
Facit efter 9 mil:
 
små blessyrer som skav av pulsbandet mellan brösten och skav i höger ljumske liksom några harmlösa blåsor på fötterna. 
 
Lite störe blesyrer i form av vätska och blod under 4 naglar där bägge stortånaglarna är illa däran. Ömma och vätskar fortfarande. 
 
Rejäl muskelutmattning i korta/ inre vadmuskerna på bägge benen samt på en "fläcka" på framsida höger lår. 
 
De sistnämnda är värst. Jag masserar, kavlar och stretchar men det går låååångsamt framåt om det ens går framåt. 
Mycket frustrerande. Men kanske inte så konstigt
 
Till top