ÄNTLIGEN har jag hittat det

Komplementträning, Om mig, Skador, Träning, Uppladdning / Permalink / 0
Hade kiropraktortid idag och bad honom att koncentrerar sig runt mitt knä och på den där trötta känslan jag har på utsidan och mot knävecket.
 
Låt oss säga att han hittade muskelknutor i lårets och vadens fäste....aj, aj, aj
Men den trötta käsnlan är nästan bort - eller var direkt efter behandlingen - nu lite tillbaka, men jag kände en markant skillnad. Och att den är lite tillbaka ser jag inte som så konstigt eftersom mitt knäveck nu känns rätt överkört....
 
Nu blir det självhjälp fram till Munkatisgen med massage, liniment och mjuk stretching. Efter loppet har jag en ny tid.
 
Nu känns det i alla fall som om roten till det onda är hittad. Jag hoppas på det.
 
Tanken var att jag skulle ha gått direlt från behandling till simträning...men jags itter här istället. Hela kroppen sa ifrån, den ville vila lite. Okej om jag hade gått till badhuset och simmat lite lungt men med Startpallen brukar det bli allt annat än lungt - så idag avstod jag. Tar simningen på torsdag morgon och 10 km löpning på onsdag morgon...det blir bra.
Till top