Skadad :(

Om mig, Skador, Träning / Permalink / 1
Sprang 13 km i går. Tungt. Borde vilat. Bestämde mig för att vila någon dag (en). Efter någon timme hemma sa mitt muskelfäst mellan hamstring och rumpa ifrån. ONT!
 
I dag åxå ont. Inser att det inte blir någon löpning i denna vecka i alla fall. Suck!!!
 
Gillar inte läget, men accepterar det.
 
Sitter på taggig boll och övar openwater simning istället..jaja
#1 - - Staffan Dahlgren:

Den där är lurig och sedan jag fick en skada där 2015 håller jag noga koll, jag får ofta känningar där efter korta, snabba intervaller. Stretcha inte om du har ont och när det onda lagt sig lite stärk upp med t ex ryggplanka och enbenshöftlyft. Håller tummarna.

Svar: Tack! Planen är att ta det lite lugnt ett tag och bygga på med styrka och simma en del....nu blev det dock väldigt lugnt och ingen träning alls...har åkt på ngn magåkomma och ligger helt däckad.... :(
Patrizia

Till top