Ultraintervaller

Om mig, Träning, Uppladdning / Permalink / 0
Hade av någon anledning sänkt ner skrivbordfet till sitt-läge. Gör om gör rätt, höj skrivbordet. Nya vanor!
 
Tänkte även försöka mig på ultraintervaller som träningsboost inför HCU. Ultraintervaller innebär att du springer 1 mil var tredje timme under ett dygn...
 
Är nästa mer nervösinför detta än inför själva HCU. Att stääla klockan för att gå upp och springa mil nummer fem kl 03.00 för att sen springa mil nummer 6 kl 06.00....det är en tuff mental utmaning. När jag närmar mig de aktuella ultraintervall-datumena tänkte jag lägga ut en förfågan om sälskap - gissar att jag kan behöva all pepp jag kan få...speciellt om om jag leker med tanken att faktiskt gå lite över ett dygn vid ett av tillfällena.... Men jag gissar att den mil som ksa göras kl 03:00 inte få jättemånga att känna löpsuget...och ett vet jag redan - sugen på att springa då lär jag inte vara. Här gäller det att ha en färdig taktik för rundor, böcker, musik, sälskap, skor, energi.
Med andra ord perfekt uppladdning för HCU.
 
 
Till top