Har bloggen gjort sitt? Eller vad ska den heta?

Om mig / Permalink / 2
Bloggen startades upp för att markera ut mål och riktning mot Ultravasan. Nu liger den bakom mig och det väcks en massa frågor.
 
Ska jag fortsätta blogga?
Om jag ska fortsätta vilken är då min ambition kring frekvens?
Vad ska jag blogga om? Träning och tävling i allmänhet? När andan faller på? Om det som faller mig in? Eller med fokus på vad?
Vad ska bloggen heta?
#1 - - Rund är också en form!:

Kanske samma som adressen: Life of running?
Eller Ultra-Patrizia? :)

Svar: Jag gillar det, jag gillar det mycket :)
Patrizia

#2 - - Staffan:

Om bloggen gjort sitt kan bara du svara på :) men jag hoppas inte det! Jag har ett bra tag nu umgåtts med liknande tankar eftersom jag tycker att mitt bloggande numera saknar inriktning och är av sämre kvalité än när jag skrev oftare. Då hade jag tydligare mål jag ville uppnå, mål jag nu uppnått, även om vissa kvarstår.

Varför inte döpa också bloggen till Life of Running som Malin är inne på? Jag har landat i att jag inte har några krav på mig själv kring frekvens av skrivandet, även om det leder till att jag tappar läsare p g a glesa inlägg, det största läsartappet har jag redan haft då bloggande som företeelse minskat så. Hellre lägre frekvens med högre kvalité än dagliga skräpinläg.

Jag fortsätter för att jag fortfarande tycker det är kul att skriva och helt ärligt för att det också är svårt att sluta med något som jag hållt på med i mer än sex år.

Hoppas du landar i något liknande :)

Svar: Tack Staffan för ditt pepp. Och namnförslaget som du och Malin är inne på är ju inte dumt alls.....
Patrizia

Till top