Jävla skit typ men ljuset anas i tunneln

Om mig, Skador / Permalink / 0
Först har jag haft jätte, jätte ont i rygen. Jag menar JÄTTEONT. Jga menar så där ont så att du inte kan ligga, stå, gå, sitta...det skär som knivar och pulserar som brinnande eld. VIDRIGT. Tårar. Självömkan.
 
Till fysioteratept: Korrigering och massage
Till apoteket: Voltaren
Hemma: Rygg rehab
 
Natten till idag som jag ordentligt för första gången sedan jag kom hem från Montserrat (har haft ont till och från sen i somras men nu har det varit vidrigast av det vidriga) - det var ljuvligt! Jag vaknade lycklig och firade genom att göra våfflor till tjejerna i ruset av ren lättnad av att komma upp ur sängen på 30 sekunder i stället för på 40 minuter....
 
Nu hoppas jag att det vänder. Det måste det göra...
 
Men så är jag förkyld åxå. Stackars, stackars mig. Löparsuget gnager, gnager, gnager
 
 
Saker som är kul är när man får lite uppmärksamhet. och igår var jag kändis för en dag genom att få vara "dagens medlem" i magasin Spring 
 
Missa sen inte att nominera Årets.... i samma tidning. Kan det vara du, eller jag, eller din kompis. Nominera mera!!!!
Till top