Fortfarande förkyld men...

Om mig / Permalink / 0
Jag är fortfarande förkyld men det känns faktiskt rätt okej. Ja inte att vara förkyld i sig men jag känner ingen stressöver att vara förkyld. Mitt längsta löpuppehåll på över två år (bortsett från skidresorna) har varit tre dagar och det var efter ultravasan förra året. Oavsett förkylning hade jag bestämt mig för ett uppehåll under drygt en vecka. Vilket även passar bra in i att vi förbereder trädgården för ett rejält ansikltslyft. Vilket i sin tur innebär att jag gräver, bär, målar, skrapar, staplar.... Inte helt idealiskt i förkylningen men samtidigt skönt att få röra på mig lite lågintsensivt. Uppehållet samlar motivation känner jag. Laddar inför att bygga upp kroppen mot att bli en ännu starkare löpare.
 
Må gott så syns vi snart på stigen!
Till top