För jag fyller 40 år idag!

Om mig / Permalink / 1
  
Hipp hurra för mig idag!
 
Jag hade tidigt bestämt att jag skulle vara ledig och bara göra saker som jag gillar. 
Hur tillbringade jag då min aldelles egna dag?
 
Med uppvaktning från familjen såklart. Men sen då?
 
Först åkte jag till Johan. En riktigt bra massör. Skönt är det inte men jises vad det gör gott. 
 
Sen stack jag ut i skogen. Närmare bestämt etappen 7 & 8 på Bruksleden. En underbar runda på 25 km i solen. 
 
Blåbärsris, lingonris å sol. Oh I like it!
 
Skogens skafferi fullt av energi!
 
Porr
 
Sen hem och äta och vila lite för att kröna dagen med friidrottsungarnas löpträning som jag hade hand om. 
Träning i form av ett Vikingaäventyr som kröntes med en skatt på toppen av Kungahögen. 
 
I många avseenden en perfekt dag!!!
 
Nu ska jag avrunda med ett glas gott vin...
#1 - - Sara:

Ännu en blogg med en fet gammal kärring som inte kan springa och bara försöker gå ner i vikt. Jasså du går också till Johan, "callboyen"

Svar: Hahahah...så inspirerande med ett Trollhärke här på min blogg.

Intressanta reflektioner du har...

Fet? Jag är tämligen normalviktig. Bara personer med en extremt snevriden syn på normalviktighet skulle säga något annat. men du får givetvis tycka som du vill....

Gammal? Jovars jag har ju fyllt 40 så beroende på hur gamma betraktaren är kan väl det stämma.

Kärring? Jo jag är kvinna, det stämmer

Som inte kan springa? Jo det kan jag, liksom den större delen av jordens befolkning också kan. Jag presterar långt ifrån på samma nivå som t ex Kajsa Berg och Isabella Andersson men jag skulle nog ändå hävda att jag är rätt duktig på att springa.

Försöker att gå ner i vikt? Nä knappast, det har jag inget behov av!

Att Johan är en "callboy"? Jo så kan man ju se på alla manliga massörer, kiropraktorer, naprapater osv. Kunden hör av sig och sedan får man komma dit....
Patrizia

Till top