Återhämtad! Eller inte...

Om mig, Post race / Permalink / 0
Har kaxat mig i vecka och sagt att hag varit sååååå fräsch. Och det har jag nog i och för sig också varit, men jag kan berätta att så fräsch var jag inte att jag kunde dra av ett backpass i den lokala slalombacken (Vedbobacken) i samma anda som jag brukar. 
 
Jag och Rodde skulle träffas för att testa att springa med lina så jag sprang nog fortare än jag brukade med herre jisses vad jag stumnade i benen och det tog ovanligt lång tid att få ur mjölksyran ur dem. Dessutom är det gräs som blommar som stökar till det för mig. Det känns som att andas en tjock massa och inte luft vilket gör att det inte känns som om jag får syre ordentligt. Hur som helst så kommer jag ju inet vara så här trött på Axa och Rodde får verkligen träffa på mig i sämsta tänkbara status inför detta. Nästa måndag kör vi igen och då tar han med stavarna... På´t igen bara.
 
Ljumsken då? Jodå, den kändes lite, men inte mycket och nu ungefär samma. Så den ska få sig lite kärleksfulla klappar och lite voltaren.
Till top