Sicilien och Åre

Familj&vardag, Om mig / Permalink / 1
Nu åker jag och famiiljen till Sicilen. Hur det blir med löpningen där vet jag inte mer än att jag givetvis ska springa. Men löpningen kommer att bli på fler villkor än mina egna;
- hur tidigt orkar jag gå upp (vad gjorde vi kvällen innan)
- hur varmt är det
- vad ska vi göra under dagen
- var är vi (vi ska åka runt en del)
 
Tänker att alla pass som blir är bra pass och ett varannan dag ska jag få till och jag tänkte satsa på kvalitet som i backe. Bland annat så ska vi besöka den här skänheten som bara ropar "Patrizia kom och spring upp på mig"
 
Vulkanen Etna
 

Väl hemma så ska vi bara byta innehåll i vsäksorna innan vi drar till vårt paradis i Åre. Där väntar ett gäng höjdmeter i form av AXA Fjällmarathon.... Bland annat på Ottfjället...Men jag hoppas hinna med några rader dessemellan.
 
Ottfjället
#1 - - Henrik:

Har du anmält dig... ännu??
http://www.etnatrail.it/en/

Svar: Attans. Missade
Patrizia

Till top