16 gånger 23 våningar 6600+ trappsteg 1000+ höjdmeter

Om mig, Tävlingar / Permalink / 0
Det är Västeråd vertical run!
 
Hel enkelt springa trappor, så fort du kan, jätte många gånger i Västerås högsta hus. Tiden mäts i enbart trapptide, med andra ord räknas tiden det tar att ta sig ner med hissen bort. Min tid blev 44 minuter och jag slutade 10:a.
 
Och nu kommer bortförklaringarna...
Vaknade förkyld - inte alls säker på om en vertikal kilometer skulle vara det bästa jag kunde göra den dagen - men tänkte att ingen kommer ihåg en fegis...
Men visst kände jag av det... Nästa gång då gör jag under 40 minuter :)
 
För en nästa gång blir det (om jag får möjlighet) för det var hur jobbigt som helst men också otroligt kul och lika knäppt.
 
Här är jag fångad när jag sticker in i trapphuset
 
 
 
 
Till top