I morgon är det premiär

Om mig, Tävlingar, Uppladdning / Permalink / 1
Tävlingspremiär 2015
Tävlingspremiär Munkastigen trailrun.
 
Jag har bara kört lättare nabbhet i veckan och vilat helt onsdag-fredag....
Druckit rödbetor.
Ätit bra och rätt.
Sömnen får knappt godkänt dock.
Gel är packade liksom snicker och compressionskläder för återhämtning.
Electrolytladdning dricks och vädret är kollat (molnigt och 14 grader - man tackar)
 
Jag spritter av energi, den bubblar, vill ut. Känner mig stark och självsäker. Längtar till i morgon.
 
Det enda lilla orosmolnet är knät. Tänker tejpa det. Om inte anant för psykets skull. Känns tejpningen inte bra så sliter jag av den under loppet.
 
Tanken var lite lätt stiglöpning igår med bägge döttrarna, men hann aldrig t eftersom lilltjejen föll olyckligt och vi fick tillbringa kvällen på akuten med ett förmodat armbrott...men vi hade tur och inget var brutet. Stödbandage och alvedon klarade sig hon på lillskruttan. Skönt!
 
i morgon är det dags!
 
Nu köööööör vi!
 
#1 - - Tudorienne :

Lycka till!

Svar: Tack :)
Patrizia

Till top