Allergiutredning

Om mig / Permalink / 1
Jag är pollenalergisk.
Ganska mycket pollenallergisk.
Får ofta problem med mina bihålor.
Har nu haft konstanta bihåleproblem i över ett år.
Fick remiss och har röngat bihålorna och de är lite ansatta/ igensatta...typ
 
I alla fall så är jag nu inne i en loop där jag utreds. Vad är jag allergisk mot? Fungerar luftcirkulationen i bihålorna?
5 december är det dags för utredning.
 
Få se vad dommen blir.
Ska bli skönt att få veta så att vi vet vad som behöver göras.
 
När bihålorna fungerar igen kommer jag ju att få en suverän syreboost.
Jädrar vad jag kommer att springa fort :D
#1 - - Cina:

Min ena bihåla sätter igen ofta, ungefär varje gång det finns en förkylning i min omgivning, men jag blir ytterst sällan förkyld. Har efter många om o men, en o annan spolning av bihålan, ett antal antibiotikakurer och många läkarbesök...fått kortisonspray utskrivet. Tar så fort jag känner av bekymmer och 2 veckor senare är allt borta, inget tryck, ingen smärta...

Jag har dåligt med plats uppe i snoken. Slemhinnorna svullnar och det blir täppt i bihålan, ingen ventilation - bakterierna frodas och inflammationen är ett faktum!

Hoppas du får hjälp och att du snart kan få syre som vanligt igen.
Mot Nya mål ------->

Svar: 5:e får jag svar. Hoppas jag. Spännande på något sätt
Patrizia

Till top