Läkarbesök

Om mig, Skador / Permalink / 1
I fredags var jag till öron-näsa-hals-läkaren för att göra flödestest av näsa och bihålor samt göra allergitest för våra vanligaste luftburna allergier (gräs, gråbo, björk, al, kvalster)
 
Resultatet....var bra....eller inte....eller hur jag ska uttrycka det.
 
Flödet var tydligen bra...och inte var jag alergisk heller...
 
Bra resultat alltså. Och jag blev glad först men ganska snart rätt deppig. Om det nu inte var ngt fel...vad är det då som gör att mina bihålor varit fucked up sedan november, förra året. Och varför reagerar jag på björk om våren (kan inte ha ris inne), på hyacinter eller andra starka dofter, mycket damm och en massa annat. Så pass att jag äter dubbel dos medicin under flera månader....
 
Ska bli intressant att höra vad läkaren har för nya planer när hon ringer, för jag tänker inte INTE ge mig
 
 
Löpningen då? Jo den går lite bättre nu....och det är skönt
#1 - - Cina:

Homeopat - kan det vara en väg att gå, mot ett symptom-fritt löparliv?

Svar: Tack för tipset. Väg värd att testa
Patrizia

Till top